Itt is szembeötlő a különbség a régi és az új között.
1989 Chevrolet Beretta GTU
-
-
A porvédőt is kezelésbe vettem, ha már egyszer...
-
A bal első kerékagy is cserélendő volt már.
-
Új kerékagy, festett porvédő, nem is olyan rossz.
-
A stabilizátorokkal is kellett már törődni, bár lehettek volna sokkal rosszabb állapotban is a koruk alapján.
-
Az úttartásban is érződik a csere.
-
Ez a talpas sem véletlen lett felírva arra a bizonyos listára.
-
Ez is kipipálva.
-
A hátsó rugók gumiütközői is elöregedtek már.
-
Olyannyira szét volt már szakadva, hogy amikor a kalapács segítségével leszedtem a fékdobokat le is esett a felső részük.
-
Ki kellett kötni a lengéscsillapítókat a rugók kiszedéséhez.
-
A rugókra is ráfért a gondoskodás.
-
Egy kis alapozás...
-
Némi festék, és már kész is.
-
A rugótányérok elég ijesztően festettek...
-
Közelebbről, még rosszabb a helyzet.
-
Sok, nagyon sok csiszolás...
-
Majd egy kis alapozás...
-
Még egy kis alapozás...
-
És egy kis festék...
-
És máris kész a varázslat.
-
Sikerült kiszabadítani az üzemanyagszűrőt is az alvázvédelem fogságából. Nem volt egyszerű, de néhány trükk segített.
-
Ezt csak a miheztartás végett fotóztam, hogy mennyivel "testesebb" egy csavarfej, amit vastagon alvázvédő borít be.
-
Kíváncsiságból szétvágtam a régi szűrőt és tessék! Itt a bizonyíték, hogy miért is kell cserélni ezt is időről-időre. Hajdanán az egész szép világos volt, mára szinte teljesen fekete a kosztól. Nem volt hát hiába való a vesződés!
-
Itt pedig a szép új szűrő, már beszerelést követően.
Hozzászólások
Legközelebb már az enyémet is oda kell tenni a sorba; ha belefér a 2+ ajtó :)
Hát persze, hogy elférsz 4 ajtóval is! ;)
Jóképű gépezet,párszor megperdültem anno utána Fehérváron mikor láttam,aztán eltűnt,de örülök hogy ismét mozgásban van és folyamatosan épül ,és egyre jobb állapotba kerül.
Igazán dekoratív autó,nagyon egyedi kiállással,kapott egy jó gazdit ami nagyon ráfért már szegényre így a képek alapján .
Köszönöm szépen a dicsérő szavakat, az autó nevében is. Sok nyomát viseli az elmúlt lassan harminc évnek, amit az utakon töltött, de remélem, hogy szépen apránként tényleg kifogástalan állapotba tudom hozni (persze ilyen nem létezik, de azért álmodozni lehet)! A másik cél pedig, hogy minél több helyre eljussak vele, hogy lássanak az emberek ilyet is, ha már kb senki nem ismeri ezt a típust idehaza (tisztelet néhány kivételnek).
Múlt héten láttam egyet és ha jobban belegondolok ez volt az első idén. Superbird vagy akár Daytona is gyakrabban jön szembe. Ez csak egy kis érdekesség azoknak, akik azt hiszik ezek még úton vannak az Államokban.
Pontosan úgy van, ahogy mondod. Odakint akkora ritkaság és annyira nem keresik, hogy a legnagyobb rajongói csoportjának alig több, mint 1500 tagja van az Államokban.
J.Acko becsüld meg, eljön majd a nap, hogy elindul felfele az értéke.
két ajtó meg négy ajtó az hat ajtó és két autó :)
két ajtó meg négy ajtó az hat ajtó és két autó :)
Tegnap láttam ezt az autót a Parkoló Parádén, nagyon jól eső érzés, hogy a kevésbé húzónévnek számító típusokat is megmentik, illetve ilyen jó karban tartják. Nagyon szép autó, remélem sokáig ilyen szép állapotban megmarad. Sok balesetmentes kilométert hozzá! Üdv.Gergő
Igyekszem mindent megadni neki, amit megérdemel, és igyekszem minél több helyen mutatkozni vele, hogy az emberek lássanak ilyet is. Habár az átlagembernek a szeme nem akad meg rajta, de szerencsére vannak olyanok is, akik meglepődve érdeklődnek arról, hogy ez miféle jószág is, mert még hasonlót sem láttak.